Koulutus

- kaavakkeen täyttäminen netissä

- lentolipun ostaminen

- kilometrikorvauksissa ym. asioissa

Kursseista saa tietoa erillisestä JHL.n kurssitiedotteesta joita on jaettu osastoille, myös internetistä löytyy Julkisten ja hyvinvointialojen liiton omilta sivuilta  http://www.jhl.fi/

Kun haetaan liiton omiin koulutukseen,  jota työnantaja ei maksa ja joudutaan ottamaan palkatonta koulutusvapaata, niin liitto maksaa jäsenelle stipendin.

Me jotka asumme täällä "susirajan" tällä puolella voimme lentää esim. Helsinkiin kursseille mentäessä.

Julkisten ja hyvinvointi liitolla on oma JHL-opisto Helsingissä Sörnäisten rantatiellä.

Yhdistykseltämme JHL 216 voi anoa stipendiä, jäsenen kouluttaessa ja kehittäessä itseään omassa ammatissa.

Stipendin suuruus riippuu opintoviikkojen ja keston pituudesta :

0-1 v. koulutus       70€

1-2 v. koulutus       90 €

yli 2 v. koulutus      120 €

tulostettava stipendihakemus löytyy tiedostokirjasto ja sieltä word tiedostot

Täytä hakemus kahtena kappaleena ja ota kopio todistuksesta. Lähetä hakemuksessa näkyvään osoitteeseen